
Pregătirea jocului
Jucătorii vor alege tipul de joc pe care vor să îl joace. Diferența dintre cele 3 constă în punctajul pe care jucătorii trebuie să îl adune ca să câștige. Timpul de joc va varia în funcție de jocul ales.

*Jucați pentru prima dată? Vă recomandăm un prim joc de test Quick Game.
**Timpii de joc menționați în tabel sunt strict orientativi și pot să varieze în funcție de numărul de jucători, dar și de vocabularul, cunoștințele și experiența acestora.
Dacă se optează pentru un joc Master Game sau Full Game, fiecare jucător va colecta câte 2 cărți noi din pachet când ajunge sau când va trece de checkpoint-uri, Quick Game (la 40 de puncte), respectiv de Master Game (la 70 de puncte) și va continua jocul.
Dacă un jucător uită să își colecteze cele 2 cărți, în urma trecerii de checkpoint, acesta va putea face asta data viitoare, pe runda sa.
Dacă pe parcursul jocului, jucătorul pierde puncte și este nevoit să mute pionul înapoi, înainte de un checkpoint (Quick Game sau Master Game), cele 2 cărți trase inițial vor fi păstrate de către jucător. La următoarea trecere peste același checkpoint, jucătorul nu va mai colecta alte cărți.
Fiecare jucător își va alege un pion și un set de 4 cărți cu opțiunile de răspuns ABCD, din cele 4 seturi disponibile (pentru 4 jucători).
Jucătorii vor folosi aceste cartonașe pentru a da răspunsul pe care ei îl consideră corect în fiecare rundă de întrebări, iar pionii vor fi folosiți pe tabla de joc.

Dacă se va juca în mai puțin de 4 jucători, pionii și seturile neutilizate se vor înlătura din pachet.
Înainte să înceapă prima rundă, jucătorii vor amesteca cărțile din pachet pe masa de joc, le vor reintroduce în separatoarele din cutie și apoi se vor împărți câte 5 cărți fiecărui jucător.
Este recomandat ca la începutul fiecărui joc nou, cărțile să fie scoase din cutie și amestecate pe masa de joc.
Cărțile pot fi asezate în separatoarele speciale din cutie în orice ordine, după bunul plac, dar e necesar ca toate să fie poziționate cu spatele spre exterior, pentru a nu se vedea conținutul de pe acestea.
Dacă în timpul jocului se vor descoperi cărți întoarse cu fața, se vor înlătura din cutie și se vor așeza separat în pachetul de cărți folosite. Acestea nu vor mai fi utilizate în acest joc.
La începutul unui joc, după ce se împart primele 5 cărți, dacă un jucător primește una sau mai multe cărți speciale de tip Game Shaker care se adresează tuturor jucătorilor va anunța și le va pune direct într-un teanc de cărți folosite, fără să mai fie utilizate. Va păstra restul cărților și va primi alte cărți noi, în locul cărților Game Shakers decartate.
Pentru a stabili cine începe jocul, fiecare jucător va trage câte o carte nouă din cutie. Jucătorul care va avea litera cea mai apropiată de litera “A”, va începe prima rundă.

Dacă 2 sau mai mulți jucători trag aceeași literă decisivă și nu se va putea stabili cine să înceapă, va fi baraj. Aceste cărți se vor pune în pachetul de cărți folosite, iar aceștia vor trage câte o carte nouă.

Dacă un jucător va trage o carte specială (Booster sau Game Shaker), o va reintroduce aleator înapoi în cutie și va trage o nouă carte, până când va reuși să tragă o literă.

Dacă un jucător va trage un Black Card (Carte Negativă), va avea dezavantaj în fața tuturor celor care au extras cărți cu litere standard.
ex. Cel care a tras o literă A1 va fi înaintea celui care a tras un Black Card A-1, cu punctaj negativ.
După ce s-a stabilit cine începe, aceste cărți se vor pune separat într-un teanc de cărți folosite (acestea nu vor mai putea fi reutilizate în acest joc).
După finalizarea primei runde, ordinea jucătorilor va fi în sensul acelor de ceasornic.
Vezi în pasul următor cum se desfășoara o rundă de joc.